٢٠٠٧-٠٢-١٠

ممكن نتعرف

أول مرة أعمل مدونة. اعذروني هكون مرتبكة شوية .
قبل ما نتعرف انا عايزة الاول اقولكم انا عملت المدونة ليه؟
مش علشان انا عضوة في حركة سياسية معينة ........
ولا علشان ليه اهتمامات فنية أو دينية كبيرة......
انا بنت عربية مسلمة مصرية ............
عندي 25 سنه ...........كتير مش كده؟
حلمى بلادنا تكون أحسن بلاد في العالم . نفسي مانعيشش عالة على البلاد المتقدمة . نفسي لما الواحد مننا يسافر و يقول انه عربي يقولها بفخر و يلاقى نظرة الاعجاب في عيون الناس.
أعتقد هو ده الحلم العربي . إن الانسان العربي ترجعله كرامته المهانة.و علشان كده حبيت أعمل مدونة علشان افضفض فيها لمن يهمه الأمر و اقول آرائي البسيطة و أحلامى للى مهتم يعرف أحلام بنت عربية .
هواياتى: القراءة - كتابة القصص - مشاهدة التليفزيون (في بعض الأحيان ده عيب مش ميزة)- الطبخ .
اهتماماتى :دين - سياسة( اذا اتفقنا على مسمى ان السياسة هي كل ما يخص أمور الناس) -فن - هندسة( نسيت اقول انى مهندسة) .
اعتقد دي معلومات مبدئية عنى و سنوافيكم بالأخبار بعد الفاصل................

هناك تعليق واحد:

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

ممكن جدا نتعرف
نورتي مدونتي
ونورتي الفضاء الالكتروني ومنتظرين نشوف هنا حاجات جامدة

بصي ما تقلقيش .. دوني
التدوين يعني تسجيل فسجلي اللي انتي عاوزها مالكيش دعوة بحد

ومدونتك يعني مملكتك، اكتبي واغلطي وصلحي و رتبي وامسحي وارجعي اكتبي تاني براحتك واحنا هنتابعك.. كلنا كنا مرتبكين في الأول مش عارفني هنعرف نعمل حاجة حلوة وللا لا .. ووصلت زي ما انتي شايفة..

اعملي زيي .. بأكتب لمجرد الكتابة .. المستمتع الاول والأخير اللي يهمني هو أنا، مع كامل احترامي للناس